حفاظ شمال

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ شمال

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۵۱ ب.ظ

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی را در شباهت بسیاری با شاخ های قوی و زیبای گوزنها تولید و به این نام شناخته می شود به کمک تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی بر زیبایی و ابهت نرده های روی دیوار خانه بیافزایید و از گرمای دلچسب امنیت برخوردار شوید.

در دنیای امروز یکی از عوامل مطلوب در نمای منازل مسکونی زیبایی آن است همچنین باید مسئله امنیت را با استفاده از نرده های محافظ مدرن جدی بگیرد بی شک شما با نصب حفاظ شاخ گوزنی  می توانید قلمرو  زیبایی و درجه ایمنی را در سطوح بالاتری ببینید. 

 

دورنمایی هیجان انگیز حفاظ شاخ گوزنی

 

شما اگر به دنبال محافظی ایمن، با دوام و قوی جهت منازل مسکونی، واحدهای تجاری، اداری، ویلاها و باغهای خارج از شهر خود هستید حفاظ شاخ گوزنی برترین گزینه است قابلیت رنگ کردن این حفاظ به نوبه خود نقشی مؤثر در زیبایی آن بازی می کند. 

همچنین با تولید این نوع حفاظ و رنگ آمیزی مناسب می توانید شاهد مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید بارش باران و عمری طولانی برای حفاظ باشید. 

راستی با نصب این نرده می توانید، از ورود سارقان و حتی حیوانات به اماکن خصوصی و مورد استفاده خود ممانعت نمایید. این حفاظ امکان اجرا بر بتن سنگ و همینطور  فلز را دارد. نوک های تیز و برنده حفاظ شاخ گوزنی بالا برنده ضریب امنیت و وسیله ای خطرناک جهت افرادی است که می خواهند از آن رد شوند. 

 

ابعاد حفاظ ایمن شاخ گوزنی 

 

در ساخت این نوع حفاظ اغلب از میلگردی به اندازه 10 میلی متر استفاده می شود باید بدانید که این نرده های محافظ اغلب از نظر طولی در شاخه های اصلی 2 متری ایجاد می شوند. 

بلندای حفاظ شاخ گوزنی نیز بنا بر درخواست کاربر از 50 تا 150 سانتی متر می باشد که با توجه  به میزان ارتفاع، معمولاً دارای عرض متغیری از 35 تا 40 سانتی متر است. 

همچنین میزان شمار شاخک های اصلی در هر دو متر طول، به نام تراکم شناخته می شود. این را هم بدانید که شاخک های اصلی مکانی جهت اتصال شاخک های فرعی می باشند. 

 

تولید حفاظ شاخ گوزنی

 

باید بدانید که در اولین مرحله، شاهد برشکاری تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی می باشید. در اینجا میلگرد را با استفاده از دستگاه برش گیوتین، به حالت نوک تیز و اریب برش می دهند. سپس به سراغ دستگاه خم کن می روید. وسیله ای که میلگرد ها، توسط آن شکل های لازم را پیدا می کنند. 

یادتان باشد که جوشکاری یکی از کهن ترین روش های اتصال دو قطعه، در صنعت است. در این مرحله از حفاظ شاخ گوزنی باید چربی های آن را پاک کرد. برای انجام چربی زدایی آنها را به مدت 20 دقیقه در کوره قرار می دهند اما متوجه باشید که قبل از نصب حفاظ شاخ گوزنی باید آن را رنگ نمود.

سپس حرارت سخت و یکنواخت کوره، حفاظ شاخ گوزنی را به صورت یکپارچه عمیق و بدون کوچکترین شره رنگ می کند. آنگاه پس از نصب حفاظ شاخ گوزنی اطمینان به درجه امنیت بیشتر و زیبایی هیجان انگیز آن را در زمانی طولانی به خود نوید دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۲
حسن یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی